"Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah kepada Allah, Tuhan sekelian alam"

Sehari sepotong ayat

"Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang.. Wahai manusia! Sembahlah Tuhanmu yg telah menciptakan kamu & orang2 yg sebelum kamu, agar kamu bertakwa. Dialah yg menjadikn bumi sebagai hamparan bgmu & langit sbg atap & Dialah yg menurunkn air hujan dr langit lalu menghasilkn buah2an sbg rzki utkmu. Krn itu jgnlah kamu mengadakan prbandingan bg Allah, padahal kamu mengetahui."

(Al-Baqarah:21-22)

Terima kasih kerana sudi bersama diari ibu ini....

Saturday, January 16, 2010

Muka-muka boring...

Minggu ni cuti Keputeraan KDYMM Sultan Kedah... kami melangkah ke tasik untuk menghilangkan rasa boring di dalam diri masing-masing... lihatlah muka-muka boring dan langkah-langkah boring di bawah ini... kesiannya mereka tu... Lepas tu singgah kedai, balik rumah... makan... dan siapkan kerja yg berlonggok tu...

Abah... boringla..
Apa nak buat ni...
Main belonlah...
Nak naik 'swan' pun tutup...
Teratai pun malas nak berkembang...
Jomla kita bersenam... 1 2 3
penat warm-up kita jogging...

Jogging pun tak de mood, kita panjat khemah ni lah...




sabar jela... dah lapar... jom kita balik...

4 comments:

PoJ@N January 16, 2010 at 5:20 PM  

haha adeyh kesian nyer fawzan tgk fawwaz boring :P

Ahmad Zulfadhli January 16, 2010 at 5:44 PM  

nampak sangat keboringannya.. macam malas jer.. aha.. :D

ckg rash January 17, 2010 at 8:03 AM  

Yela PoJ@N, kesian diaorg... nak ke t'ganu tak larat... nak blk kg pun tak larat...

ckg rash January 17, 2010 at 8:06 AM  

memang betul Ahmad Zulfadilahli... bila boring sangat... paksa pun tak jadi...

~

Share |

Ingin menambah rezeki dgn Program Kebajikan? SILA KLIK

Mengaut Keuntungan Lumayan Daripada Tuisyen Secara Sambilan/Sepenuh Masa.

Blog Widget by LinkWithin

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP